ovladanie cez seriovy port.

jan fajtl corgon
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

zdravim,

pokusam sa o vyrobu zariadenia, ktore bude pripojene na seriovy port PC
a malo by sluzit k ovladaniu (vypnutie a zapnutie) periferneho zariadenia
ktore je pripojene k PC ako tlaciaren, skener atp.
Zariadenie pripojene k seriovemu portu pozostava z RS232 prevodnika,
jednocipu Atmel 20c51, a vykonove spinace bud rele alebo SSR.
Program v jednocipe je v podstate prevzata seriova komunikacia a mierne
upravena (zdroj: kniha prace s mikrokontrolery Atmel).
V tejto knihe je aj software pre ovladanie z Win v C-cku ale potreboval
by som iba uplne jednoduchu aplikaciu pre Win ktora bude bezat na pozadi
kde by sa dali jednoducho prepinat jednotlive periferie.
Tu moja otazka nevedel by niekto poradit s upravou programu (zial C-cko
neovladam) ak ano mam zdrojak Win aplikacie, ako aj ASM kod pre Atmel.

dakujem Vam za pomoc
Ludo Baranovic

________
Pocitacove hry? http://hry.sme.sk