Napajeni z palubni site lokomotivy

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:14 CET 2004

Jasne, taky jsem podobny veci kdysi delal (ja mel kombinaci sirokej deck s malou hloubkou a uzke a hluboke CDcko, proste dve nudle kolmo na sobe). Ale pokud kupuju novej stroj, je dnes takovy vyber, ze nema cenu to takto komplikovat.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Monday, December 09, 2002 2:42 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Jake video k DVD Grundig? - offtopic

| Odes?latel: Dolezal Dusan <dolezal@zoner.com>
| V Electrocity meli DVD Malaga za nejakou velmi dobrou cenu, tusim asi
5500. Ale nevim, jestli to byla nejaka akce, nebo to je normalni cena.
Docela jsem o nem uvazoval, ale me zase tech 36 nebo kolik cm sirky
nezapadlo do veze.

Drevene spaliky morene nacerno stejne vysky a potrebne sirky pomuzou i
temto uzsim potvukram. Ja zase mel kdysi problem s deckem a gramcem. DEck
ma asi 25cm do hloubky kdezto gramo ma (janevimkolik) a na decku nechtelo
rozumne stat.

JL.