No subject

tsvach@volny.cz tsvach
Středa Březen 17 14:23:13 CET 2004

Jednou "rano" cca v 2:00 jsem slysel jak nekdo boucha dvermi u
aut. Tak jsem se podival a zavolal taky ty polise. Presto,ze je
stanice vzdalena asi dva km jim to trvalo
dvacet minut nez prijeli a rano tam bylo par aut vykradeno.

Takze moje zkusenost: polise muzete volat tak akorat z okna,
pokud nejste zrovna na stret party.

Zdravim Hugo KOTTAS

Myslim ze vetsina uvazujicich lidi nepujde mezi zlodeje je
odhanet pokud je  mu zivot milej takze stejne budu volat polise a
maximalne se pokusit jet za  nima a zamerovat si svuj vysilac
pageru. Jedine co bych zvazoval je jak psal  p.Poucha zpozdene
odpojeni CDI.

RadekCX