LCD display

Jirí Krul jKrul
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

Demineralizaci vody vam vrele nedoporucuji, pokud budete dlouhodove pit
demineralizovanou vodu dlouho mezi nami, ve zdravi, nepobudete.

Nicmene pri pouziti eletricke a magneticke (princip je podobny) upravy vody
nedochazi k zmene chemickeho slozeni vody, pouze se meni fyzikalni
vlastnosti vody.
Princip nebudu rozebirat, zajemcum doporucuji si precist
http://www.szu.cz/chzp/voda/pdf/magnet.pdf. Rozebiraji se i fyziologicke
ucinky upravene vody.

> V myckach se pouziva "specialni" sul pro odstraneni vapniku z vody (
> proste aby voda byla mekci).

Funguje to jako iontomenic a takto upravena voda vazne neni to nejlepsi co
by clovek mel pit :-))).

Hi J.K.