Demineralizace vody

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

Souhlasim.
 Sice zat?m nevim o zadnem RTOS pro 78K0, kter? by byl zadara (existuje
pro ?adu V850 vcetne vyvojoveho prostredi zadarmo). Ale hodne inspirace
by snad slo nacerpat z http://www.cmx.com/. Pokud sve stranky
nepredelali.

Rad bych s tim pomohl, ale do konce roku a v lednu si uz ani neskrtnu.
Drive jak v unoru se k tomu nedostanu. Rozhodne jsem schopen pro Vas
poschanet potrebne v?ci a dokumentaci.

Na podobne v?ci prave trochu pracuji s radou V850, ale princip bude
podobny. Takze kdy? budu vedet rad poradim.

R.P.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Igor KOPRIVA
Sent: Tuesday, December 10, 2002 10:11 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: uC/OS na NEC 78K0

Ahoj vsichni,
v soucasn? dobe koketuji s myslenkou implementovat opensource
microkernel uC/OS na platformu 78K0 konkretne na 78F0034AY potazmo
78F0078Y. Na?el jsem zdrojaky  ktere jsou v ANSI C a kousek v ASM pro
80186/80188. Nejsem si jisty jestli uz port pro NEC 78K0 existuje a
pokud jo, tak me stopnete :-). Je tady nekdo,kdo je ochoten se mnou na
tom spolupracovat? Jedna se hlavne o desifrovani ASM pro 80186/80188 a
pripadne prepsani v ASM pro NEC. Mozna by nebylo od veci psat vsechno v
C. Rad bych umoznil rozjet na  78F0034AY a 32
+ 1KB RAM cely OS a prepsat drivery pro zarizeni, TCP/IP stack atd atd.
Myslim ze tim by se dal udelat docela zajimavy projekt, ktery by pomohl
rozsirit NECy u nas (ze pane Pulpan ;-) a spolu s kompilatorem p
Bezstarosti by to nestalo vubec nic navic, teda asi krome nutneho
programatoru FlashNEC za cca 1000.

Bye Igor K.