Demineralizace vody

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:23:11 CET 2004

>Koukam, ze panove elektrikari se pousteji na tenky led chemie a
>biochemie. Chtel bych vedet duvod, proc by clovek mel umrit po
>destilovane vode??
Po desitolovane vode neumrete, ale pokud budete dlouhodove pit destilovanou
vodu zacnou se u vas projevovat priznaky demineralizace organismu. Bunky a
predevsim budecne membrany bez nekterych mineralu zkratka nemelou.
Voda je zkratka zakladni zdroj rady mineralu nutnych pro fungovani
organismu.
Zrovna tak pokud se vam bude darit dene vypit 20-30 litru vody a ztraty
mineralu (zde predevsim NaCl) nebudete nicim nahrazovat, dlouho nevydrzite
:-)))

Destilovana voda neni ani zdaleka cista voda tedy H2O.

Pokud si napriklad loknete vody pouzivane pri vyrobe IC, zarucuji vam silne
poleptani traviciho ustroji, jako kdyz si loknete kyseliny.
Pri vyrobe IC se pouziva extreme cista (chcete-li primesi zbavena
demineralizovana) voda, mimochodem se ji pouzivaji takova kvanta, ze fabrika
na IC je spise tovarnou na vyrobu ciste vody , kde se jako vedlejsi produkt
vyrabi i neco jineho.
Ucinky takto ciste vody, na bilologicky material, lze srovnat s ucinnky
kyselin.

Hi