PIC12F675

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:23:10 CET 2004

> Mate nekdo zkusenosti s PIC12f675? Neadri se mi nastavit porty GP5,
> GP4 a GP3 jako vstupni a ostatni jako vystupni. Pouzivam vnitrni
> oscilator, nedari se mi ani zkopirovani stavu vstupu na vystup.

Nemam ted po ruce datasheet, takze nevim, kde to ma vyvedene komparatory,
ale asi to bude tim, ze je nemate vypnute. Po resetu jsou totiz pripojeny na
nektere piny a blokuji jejich jinou funkci. Nastavte dolni 3 bity CMCON na
111.
Urcite to je popsano nekde v sekci Comparator module v datasheetu.

Nebo se mrknete jestli nahodou nemate zapnuty rezim vnitrniho oscilatoru s
CLKOUT. Pak je jeden "oscilacni" pin pouzit jako vystup hodin.

Zdravi,
Lukas