Detekce proudeni vody a reakce na med

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:23:08 CET 2004

On Wed, Dec 11, 2002 at 09:17:12AM +0100, Aigor wrote:
> Presne timto smerem bych se chtel vydat, jen nevim od ceho se odpichnout
> a zda
> to bude vubec v techto podminkach meritelne/realizovatelne :-(

Pouzil bych dve (nebo vic, nejsou tak drahe) SMT 160-30, po zkalibrovani
(aby ve vypnutem stavu ukazovaly oba stejnou hodnotu) se necha dosahnout
presnosti cca 0.1 stupnu bez velkych problemu (nejaky maly jednocipak
pripojeny k PC pres seriak/USB). Vystupem je strida zavisla na teplote,
takze ruseni nevadi...

> Videl jsem na zahranicnich webech prodavat hezky obarevene vodicky za
> cca 1,2kKc, ale
> zase tak bohaty ce necitim :-). Netusim, zda jenom hledat olej (a jak se
> potom meni
> odvod tepla/zatez na cerpadlo - viskozita), nebo jenom smichat destilku
> s nejakym
> sajrajtem...

Tady bych byl skeptik, myslim, ze za to 1kKc2 nedostanete vic, nez
obarvenou vodu bez nejakych zvlastnich vlastnosti. S viskozitou by mohl
byt problem, ale trafo oleje jsou pry celkem ridke (ale na to by mohl
odpovedet nejaky silnoproudar, urcite tu nejaky je).

KR