Detektor smradu

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:23:08 CET 2004

>Sakra mluvte k veci, za tyden se v HW koferenci nahromadi pres tisic
>e-mailu, jenom proto, ze spousta lidi ma potrebu se vykecavat.

Tak tedy k veci, kdyz se konecne dostavam k tomu to rozstipnout :).

NiMh je soucastka a tak vyrobci k nim pisi PDF.
Jedno takove muzete najit na:
http://www.panasonic.com/industrial/battery/oem/images/pdf/Panasonic_NiMH_Ch
argeMethods.pdf
<http://www.panasonic.com/industrial/battery/oem/images/pdf/Panasonic_NiMH_C
hargeMethods.pdf>

Takze pokud chcete NiMh nabijet trvalym udrzovacim proudem,
proudem rovnym 1/30 az 1/20 kapacity aku nic nezkazite.
Zkusenost mam dlouhodobe (myslim tim roky pouzivani) pouze
s NiCd, ktera uz bych si myslel mela byt za ta leta k nepotrebe,
ale kupodivu zalohuje hodiny v kuchyni od jejich vzniku.
Je neustale dobijena zhruba 1/20 kapacity a nevypada, ze by
se ji to nejak moc nelibilo :). NiMh myslim na tom budou
podobne, nakonec je to videt i z kombinaci nabijecek, ktere
nabijeji NiCd i NiMh aku bez rozdilu vcetne udrzovaciho
proudu po ukonceni nabijeni (at uz pulsy ci trvaly proud).

V kazdem pripade si ale prostudujte materialy dostupne
na webu vyrobcu aku, sam pouzivam predevsim NiCd (modely
letadel) a tak NiMh neni zrovna to co by mne nekdy nejak
extremne zajimalo :).

(HTML kvuli linku, kdo to ma pak lepit ...)

--
Jiri Bezstarosti