Ruseni - PC zdroje a CBcko

MK info
Středa Březen 17 14:23:03 CET 2004

> Musely by byt LDO, napeti tolik nezvednete, ale obavam se, ze by to moc
> nepomohlo. Mozna stabilizovat "minus" (zem) i "plus" (12V) oproti
"stredu",
> coz by byla fyzicka zem (zemekoule). Tedy 6V a -6V stabily. Jenze nevim,
> jestli to ruseni tam nejde nahodou vzduchem, coz si myslim, ze je mnohem
> pravdepodobnejsi.

Napeti zvednete i na 20V (zalezi na parametrech pouzitych usmernovacich
diod), 5V vetev nemusite vubec zatezovat, staci drobna uprava regulacni
smycky - zpetnovazebni napeti neodebirat z 5V, ale z 12V vetve. Obvody Power
Good je treba odstranit. Takto upravene zdroje jsem bezne pouzival pri
zatezi 18V/10A.

S pozdravem
MK