AW: Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:23:02 CET 2004

Dobry den,

nemusi to byt hned riadiaca jednotka. Moze to byt aj snimacia cievka, ma priemer asi 6 cm. Neviem presne, kde sa nachadza, asi niekde pri rozdelovaci. Nemenil som to ja, ale v servise.

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Matejcek Petr [mailto:konference@crhov.komfi.cz]
Gesendet: Donnerstag, 12. Dezember 2002 19:21
An: hw-news@list.gin.cz
Betreff: RE: Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

mam trosku podobny problem nejspis take s ridici jednotkou (pro zmenu
OPEL ) ne ze bych z toho chtel delat nejakou super karu, ale byl bych
vdecny za to kdyby to vubec jezdilo :-((

uvedu priklad jedete, pred vama auto za volantem pomalejsi ridic, chcete
predjet, ale kdyz jste na urovni auta, ktere predjizdite zacne vam to
cukat a nemuzete se hnout. a najednou v protismeru dalsi auto  proste
ztratite duveru k tomu co ridite.

uz jsem to mel v nekolika servisech  a vzdy se stejnym vysledkem
fungovalo to tak mesic a pak to zaclo znova. v jednom mi tvrdili ze je
to prave ridici jednotkou, ale vymenit ji by bylo drazsi nez hodnota
toho auta.

dokazal by mi nekdo poradit ?

Prosil bych Pavla, kdyby mohl poskytnout nejake materialy o ridici
jednotce treba i k te honde at se mam aspon neceho chytit

diky

s pranim uspesneho dne P.M.