presny meric kmitoctu 512Hz

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 14:23:01 CET 2004

A neni to nahodou jinak? Proti cemu je to RTC mereno? Proti procesoru se
standartnim krystalem?
Pak to nema cenu se o to vubec zajimat, krystal u CPU nebude presnejsi nez
ten u RTC a merenim se maximalne zjisti v jakem pomeru jsou proti sobe ujete
a nikoliv o kolik vuci nejake referencni frekvenci. Tech necelych 5 promile
odchylky ten krystal 24 MHz muze klidne mit.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)