Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:23:01 CET 2004

Takze pokud to shrnu pokud nasobim BCD tak nasobim jednotlivymi radu a podle
radu to pricitam spravne posunute k vysledku? Jestli ano tak jsem v podstate
s temi rutinami co jsem napsal na dobre ceste. A to elementarni nasobeni a
deleni se realizuje pres nejakou tabulku (vychazi mi ze bude mit 100 hodnot
to je docela dost ne) nebo tim tupym opakovanim?

A to binarni nasobeni a deleni funguje jak?

RadekCX

P.S. Tu mat. knihovnu jsem si z WWW Microchipu stahnul ale nejak mi nejde
pod fousy.