Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:23:00 CET 2004

je potreba spojit zelenej drat a hned vedle cernej.Je to v prostred
konektoru

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Tomas Kozeluh
Sent: Friday, December 13, 2002 3:00 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: ATX zdroj

Dostal se mne do ruky pocitac, na kterej jsem mel nainstalovat OS. To
probehlo OK, ale pri druhym zapnuti ve zdroji vyhorela pojistka. Ted
jsem ji vymenil a zjistil jsem, ze misto 3A tam byla 5A. Myslite, ze to
mohlo byt tim? Ten pocitac predtim jel naprosto OK. Taky by me zajimalo,
ktery piny na napajeni mam propojit, aby se zdroj zapnul, nez to budu
znova zapojovat do desky. Potrebuju mit jistotu, ze jede a mam strach ho
zapjit do MB, ze by teoreticky neco mohl odpalit, pokud to neudelal uz
predtim. Predem diky.

Cest praci a rukam klid!
?
BY: Mr. Death