Servo na ventil na radiator ...

Michal krestan
Středa Březen 17 14:22:59 CET 2004

> Michale,
>    muzete ten servopohon trochu popsat?
>

> 1) napajeni motorku
DC 5V pro velmi tichy chod, ale uplne zavreni/otevreni hlavice trva cca 15
sec.

> 2) jak je delano prevodovani do pomala a nasledne stlaceni cudliku
> ventilu
Presne tak, potom je tam zavit, ktery tlaci na cudlik a ten se zasouva, nebo
vysouva a ma to neuveritelnou silu.

> 3) jak jsou hlidane mezni stavy, (cudlik mohu zatlacit jen na doraz,
> dale se neco znici)
To bych take rad vedel, ona je u toho nejaka elektronika, na ktere je
zakaznicky obvod, ale jedine, co ho spojuje s mechanikou je vstup na motorek
a opticka zavora, ktera pocita pocet otacek. Jak to vsak zjisti vychozi stav
nevim, snad odberem produ z motorku. Zkousel jsem to dotocit na doraz a kdyz
se to prezene, tak je to neuveritelna rana, kdy tam neco preskoci, ale
kupodivu se to neznici, ale testoval jsem to nenasrobovane na ventil.

> 4) orientacne cena
Nejak se dohodnem. Jen pro informaci je puvodni cena 2500Kc/ks, ale to
urcite chtit nebudu, dejte nejakej navrh.

> 5) rozmery
Podivejte se na www.heimeier.de a maji pouze 2 modely, ktere jsou rozmerove
stejne. Odhadem 10x6x4 cm.

            Michal