ISP a AVR 1200

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:22:59 CET 2004

> Ale i tak, je to celkem dost, zvlast kdyz je jich potreba halda (ve
> srovnani s 3Kc za LM324 ktere jsem kdysi takhle vyhodne koupil). O zadne
> parametry nejde, staci kdyz bude mit zesileni >100, prebeh klidne i
> 0,1V/us. Je to pro decka na hrani s filtrama, rikam si, ze udelat si s
nima
> jednoduchy vocoder by nebyl spatny progrma pres vanoce.
> JL.

Ve vetsine aplikaci, pro ktere byly puvodne Nortony propagovany, lze dnes s
vyhodou pouzit standardni OA.
Ja pred par lety koupil u TIPA Ostrava asi 250 ks rumunskych BM324 za 0,80
Kc / ks. Pocatecni euforii vystridala tvrda realita. Ve wienech spatne
kmitaji, nektere kusy nevydrzely zkrat na vystupu, a tak bych mohl
pokracovat ... jinymi slovy dost zlobi. Od te doby mi tu lezi a pouzivam
radeji drazsi, ale spolehlive OA. Co jsem presel na smt, VELMI se mi libi
TLC4502 (to je OA pro lenochy :) ) ...
Hezky den, Simon Cihelnik