Zapojeni el. sporaku

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

nejjednodusi bude udelat boot disketu ciste ze systemem a dat tam jen
"oakcdrom.sys" a "mscdex.exe" ten sys je pro vsechny CDROM a mel by
fungovat.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Tomas Kozeluh
Sent: Sunday, December 15, 2002 1:47 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Instalace WIN98

Je treba zakazat nacitani toho driveru, ocividne si nerozumi s tvou
CD-ROM. Jestli se nepletu, tak pak je na te diskete jeste jeden driver a
pokud to s nim nepojede, tak na tu disketu dat dirver primo od vyrobce
CD-ROM. Pro to, abys zakazal ten driver, musis na te diskete editovat
config.sys a smazat ten radek...

Cest praci a rukam klid!

BY: Mr. Death

Po
> rozdeleni a zformatovani disku jsem vlozil do mechaniky A: spousteci
> disketu WIN98. Kdyz zvolim nainstalovat CD ovladac, tak se ihned po
> natazeni prvniho oladace CD mech. umisteneho v souboru CONFIG.SYS
> pocitac kousne. Zkusil jsem tedy vytvorit vlastni spousteci disketu
> pouze s ovladacem urcenym primo k moji CD mech. Opet pri natazeni
> ovladace do pameti a vypsani informaci o oladaci PC zatuhne. Stane se
> tak na radku DEVICE BTCCDROM.SYS /D:MSCD001.

---
Poíchozí zpráva neobsahuje viry.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.