Zapojeni el. sporaku

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

Obecne pozor na jakekoliv clanky s kapacitou nad 1600mAh. Vyrobci ji obcas dosahuji tim, ze udelaji tuzkovou baterku o nejaky pulmilimetrik tlustsi nez ma byt. Okem to nepoznate, ale v pristrojich, kde je prostor na baterky presne vymezeny muzete mit problem. (Osobni zkusenost - baterky 1800 jejichz typ si z hlavy nepamatuju a GPSka Garmin eTrex Vista). K zandani baterek by bylo potreba kladivo a k vyndani hever.

				Jakub Serych