Rozdil PIC F877 a F877A a ICD

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:22:56 CET 2004

Zdravim,

     musel bych se presne kouknout doma. Vim jen, ze jsem jeden
spravoval v lete a protoze jsem nemel u sebe nic nez avomet a
slusmetr, tak jsem to zjistoval asi hodinu.

     Je to tak, ze je kazda plotynka sestavena tusim, ze ctyr topnych
spiral s ruznymi odpory a ty se pak ruzne prepinaji. Ocisluj si
vyvody a kabely a zkus na to prijit (zas tolik moznosti neni). Pokud
ti to nepujde musel bych se kouknout doma. Tusim, ze nejvyssi vykon
ma kolem 37 ohmu. Pamatuji si, ze je to celkem velice dumyslne
usporadane v ruzne kombinace serio-paralelniho razeni odporu.

     S pozdravem

          Martin Plsek

Dne 16.?prosinec?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Hello Ing.,
>
> pond?l?, 16. prosince 2002, you wrote:
>
> Ja mam sporak na 3 faze, a jak jsem koukal do schematu, tak jsou v
> plotynce 2 spiraly, a ruzne se to prepina na 220V a 380V

> --
>
> Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
> Kutna Hora    Czech Republic
>   http://unlock.prolidi.cz
>         ICQ:64650313

Reklama:
Internet MALL.cz - Vanocni nakupy v pohode (Nyni mimoradne slevy az 20%!)
http://www.mall.cz