budenie Mosfet

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:22:51 CET 2004

Hello Martin,

Wednesday, December 18, 2002, 10:30:45 AM, you wrote:

Martin> Na W9x Wintop. Je ke stazeni zde
Martin> www.volny.cz/swz/Wintop.ZIP

Dakujem vsetkym.
Vyskusal som Wintop. Zabera min. pamate, min. zatazuje procesor.
Dostal som sa k tomu ze mam nejaku beziacu aplikaciu "Idle", ktora
mi zatazuje procesor na 82 - 96%.
1. Co je to za aplikaciu?
2. Preco musi takto zatazovat procesor?
(pretoze, ked teraz zavriem vsetky aplikacie a budem mat cistu plochu,
tak zatazenie procesora bude stale okolo 84% !!!?)
Ked zapnem pocitac, zatazenie je cca 20%, taketo vysoke zatazenie sa
objavi az ked vleziem na Inet a spustim MSIE a Bat.
Ked ich vsak zavriem, zatazenie zostane.

Znovu Sorry za OT.Pomoze aj nakopnutie na konferu, ktora sa takymito
problemami zaobera.
                         Dik.

--
Best regards,