Laserovy popis ciaroveho kodu

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:22:48 CET 2004

Zdravim

pokud touzite po laserovem popisu tak skuste www.medicom.cz

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

 Ke Stadionu 804
 Praha -Cakovice
 196 00
 tel:+420 283 930 742
 tel,fax:+420 283 930 890
 GSM:+420 728 719 427
 GSM:+420 724 169 481

  ----- Original Message -----
  From: Kollar Pavol
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Thursday, December 19, 2002 12:45 PM
  Subject: Laserovy popis ciaroveho kodu

  Potrebujeme na jednej vyrobnej linke vyriesit popis ciaroveho kodu na
  tovar zabaleny v papierovom obale. Napadol ma laserovy popis (pred casom
  sa tu rozpravalo o laseroch ohladom rezanie/znacenia). Nevie ma niekto
  posunut alebo dat typ na existujuce riesenia? Pokial sa s tym uz niekto
  stretol.

  Druhym riesenim by bolo nejake striekanie toho ciaroveho kodu, ale pri
  striekani nemoze dojst ku kontaktu s obalom (ten obal nieje stale
  rovnako velky a vzdialenost od tlacovej hlavy sa moze menit az o cca
  15cm). Takze si to neviem dost dobre predstavit.

  Tretie riesenie by bolo lepenie stitkov s ciarovym kodom, ale muselo by
  to byt opat automatizovane, a uz by to nebolo ono.

  Nestretol sa niekto vo svojej praxi s podobnymi rieseniami? Dakujem.

  PS. ospravedlnujem sa za mierny OT.

  PK.