Jaky Xilinx...???

Jaroslav Buchta buchta
Středa Březen 17 14:22:45 CET 2004

ISE WebPack pro Spartan II v podstat? nepodporuje kreslen? sch?mat (nem?
makra a knihovny prvk?), tak?e jedinou mo?nost? je VHDL ?i Verilog. Mn?
osobn? p?ijde Verilog jaksi srozumiteln?j?? a l?pe nau?iteln?, ale to je asi
ot?zka vkusu.

Ten m?j logick? analyz?tor jsem navrhoval taky pro Spartan II, ale s
pou?it?m star? Xilinx Foundation, kter? kreslen? sch?mat podporovala velmi
dob?e.

Z?ludnosti v tom celkem nejsou, ale z?le?? na rychlosti. Ona ta free verze
ISE WebPack m? dost mizernou synt?zu, tak?e v?sledek je dost velk? a pomal?.
Jen?e lep?? synt?za je a? v ISE Foundation a ta je dost drah?.

Zdrav? PavelK