Jaky Xilinx...???

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:22:45 CET 2004

Napoveda v programu silne zalezi na verzi a dle osobnich zkusenosti je i
problematicky upgrade starych projektu do novejsi verze webpacku. Foundation
lze koupit s vyraznou slevou na seminarich Xilinx. Pro informace o blocich a
makrech doporucuji stahnout lib.pdf z
http://www.xilinx.com/support/sw_manuals/xilinx5/download/. Je to skoro
25MB, mam starsi verzi v knizni podobe a silne se pro navrh hodi.

Rozhodnuti zda pouzivat (V)HDL nebo schemata je obtizne, ale lze
zjednodusene rici, ze schematicky navrh je rychlejsi a prehlednejsi pro
mensi projekty, kdezto HDL je vhodnejsi pro rozsahle projekty. Vyborny napad
je naucit se VHDL i schematicky navrh a v konkretnim pripade pouzit nejlepsi
system, ve kterem se da struktura popsat.

Na zaver kratkou zkusenost s CPLD versus FPGA. CPLD velmi rad pouzivam pro
velmi nizkou cenu a toleranci k 5V logice, nejvetsi nevyhodu spatruji v
malem mnozstvi klopnych obvodu. FPGA jsou reseni pro slozitejsi zarizeni,
ovsem za vetsi cenu, ktera se musi nekde zaplatit.

Jarda

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, December 23, 2002 10:19 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Jaky Xilinx...???

Dekuji vsem za podnetne reakce,
Uz jsem do toho trosku proniknul, stahl jsem od Xilinxu ISE WEB PACK a nejak
to funguje.
Ted se snazim najit nejake specifikace k VHDL, a zda se mi, ze toho je
docela dost. Pokud ma nekdo osvedceny zdroj dokumentace, tak prosim sem s
nim.
Je rozumnejsi pouzivat VHDL, nebo kreslit schemata, nebo neco jineho? (pro
slozitejsi projekt)
Pro danou aplikaci (osciloskop) se mi zda vyhodnejsi pouziti FPGA
(SpartanII) nez CPLD rady 95xx. Samozrejme jsem si vedom vyssi ceny, ale je
to projekt pro zabaveni a rozsireni obzoru. Cilem by mela byt co
nejjednodussi konstrukce s co nejmene obvody.
Vidi v tom nekdo nejakou zaludnost?

Nevim cim to je, ale po instalaci ISE Web Pack (free limitovana verze) je
nejak ocesana dokumentace (nejde u helpu ani content). Je to normalni?