Mobil zastudena (GSM brana v mraze)

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:22:43 CET 2004

Ja si pomalicky "bastlim" GSM alarm do auta a planujem tam pouzit prave
C35, takze s tym mrazom si to musim vopred overit...

Ale pokial ide o napajanie z baterky mobilu, mam to vyskusane s Atmelom
89C2051 (aj 4051) a bez problemov :-) Na systemovom konektore C35 je
dokonca priamo vyvedeny + pol baterky a teda je na nom napatie aj pri
vypnutom mobile. Cislo pinu teraz neviem, schemy a poznamky nemam
momentalne pri sebe, ale co som nasiel popis konektoru na nete (asi 3
zdroje), tak ten pin tam bol ako jediny nepopisany (?!).

miro