monitor ADI Microscan

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:22:41 CET 2004

Tipuji to na zmenu nastaveni pracovniho bodu obrazovky ( Ug2 ), ktere se
nastavuje
vysokoohmovym trimrem v bloku VN trafa, je to regulacni prvek na
vysokonapetovem
transformatoru, ten ktery je blize desky s pl. spojem. Pokud je vadny, musi
se vetsinou
vymenit VN transformator.

Vaclav Danecek

----- Original Message -----
From: <michek@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, December 29, 2002 5:38 PM
Subject: monitor ADI Microscan

> Ahoj, potrebuji poradit s monitorem.
> Je to 15" ADI Microscan s mikrofonem. Na stitku je ADI Microscan PD-695,
unor 1998. Zacal mi obcas poblikavat obraz v pravem hornim rohu, jakoby
kolisalo napeti, ci co. Asi po 4 dnech je najednou monitor uplne
presvetleny. Jakobych nastavil tak 500% maximalniho jasu. Jas - kontrast na
obraz nemaji zadny viditelny vliv. Factory reset nema vliv. Graf. kartou to
asi nebude, protoze po odpojeni monitoru od PC nabehne obvykla hlaska o
kontrole kabelu a obraz je opet presvetleny. Na jinem monitoru je obraz OK.
Kontrastni veci se daji celkem rozlisit a i barvy odpovidaji. Vsechno
ovladani monitoru pracuje /Degauss, bar. teploty, V-H umisteni.../. Pres
obrazovku behaji svetle tenke pruhy sikmo, asi 1 cm od sebe. Pri mensim
rozliseni jsou pruhy dal od sebe. Monitor spravne detekuje rozliseni, chyba
se projevuje bez ohledu na graf. mod.
> Jestli tu nekdo rozumi monitorum a pochopil, co se asi stalo, tak me
zajima, ma-li cenu oprava/kolik -Praha/?
> Zbeznou kontrolou vnitrku monitoru jsem nic vyhoreleho neobjevil...
>
> diky Ivan
>
> P.F. 2003

__
http://www.vyber.cz/form/emgb.php