PIC18F458

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:22:40 CET 2004

T??ko, je to dost nov? procesor.
Pokud budete m?t s n?jakou ??st? textu skute?n? nep?ekonateln? probl?m, tak
mi napi?te a j? to zkus?m p?elo?it.
Ale pouze v p??pad? z?sadn?ho probl?mu. Skute?n? nem?m ?as p?ekl?dat cel?
datasheet.
Ale jak ji? uvedl kolega, instrukce probl?m nejsou, to se zvl?dne lehce,
sta?? to jen zkusit.
Hor?? je celkov? zmatenost datasheetu. T?m se IMHO Microchip vyzna?oval
v?dy, ale u m?n? komplexn?ch obvod? to tak nevadilo. U ?ady 18xxxx to u?
za??n? b?t zn?t. :-( Ale zde zase nepom??e odstran?n? jazykov? bariery.

Zdrav? PavelK