Konektor na Orinoco

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:36:17 CET 2004

> Jen pro zajimavost jsem toto resil asi pred 1 mesicem a ani mereni CTU nic
> nevyresilo.(vysunuli antenu s temer nulovym ziskem,zapnuli analyzator a
> konstatovali ze pasmo je v norme)

jo. A kdyz je presvedcite, aby se pichli na Vasi antenu a "NECO" najdou,
tak to "NECO" nejsou schopni ani vysvetlit, ani zamerit.....

> Kdyz jsem je zavezl na retranslacni bod (14 km od mesta) a oni pripojili
> analyzator na mou antenu 24dB namerili
> cizi spicky 4-6 x silnejsi nez muj signal konstatovali ze je to divne ale
ze
> to neprekracuje normu a oni nic nenadelaji.

hmm, a k te Vasi 24dB antene nic nerekli ??????

> Moje pozadavky na lokalizaci mista ruseni odpovedeli ze na takove veci
> nejsou vybaveni.

zato jsou vybaveni ostrou tuzkou a formulari..... Driv, nez zacnou hledat
(no, "hledat" neni spravny vyraz.... ) zdroj ruseni, tak Vas utlucou
byrokracii....
A pak Vas jeste servou, ze nemate kopii homologacnich listu umistenou v
bode retranslace, ze mate par dB pres povoleny vykon..... Pritom
NEJSOU SCHOPNI VYZARENY VYKON Z ANTENY ZMERIT !!!!!!!!!
Oni zmeri to, co leze z karty do anteny, a pak si vyzadaji udaje o antene
a ty jednoduse pripocitaj ! Takze kdyz jeden vyrobce ke stejne antene
da udaj zisku mensi, nez jiny vyrobce, tak se stejnou antenou se jednou
do povoleni vejdete a podruhe ne......

> Pouziti DSS je v centru naseho mesta nepouzitelne a musi se vse resit
pomoci
> HDSS

No, DSS je pouzitelne az do te doby, nez si majitele HSS zacnou zvysovat
vykon....
A ani to nemusi vlastne byt majitele HSS. Ono takovy Cisco se 100mW bude
mit vzdycky navrch nad Orinocem s 30mW.....

> nebot to je odolne proti ruseni jiz z principu. 2,4 Ghz je volne pasmo a
> nekteri si to vysvetluji po svem.

Jo. CTU a jejich slavne GL jsou na h..o, argumentuji tim, ze nemate
zadna prava, jen povinnosti. Ale ze povinnost dle bodu 6 GL "zarizeni
nesmi rusit jiz provozovana zarizeni ostatnich provozovatelu" plati i
pro ostatni, tedy je to vlastne Vase pravo byt neruseni, je nezajima....

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz