benzinovy generator elektriny

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:36:17 CET 2004

> pokud si vezmete dva postarsi klasiky 8051 a 8085, tak podstatny rozdil
> naleznete prave v architekture, instrukcni sade, moznostech adresace.

Kdysi jsem absolvoval nejake skoleni, kde nam rikali, ze pouziti
jednocipoveho mikropocitace je vyhodne v aplikaci, kde pocet velkych brouku,
ktere je jeste potreba pripojit (tj. vnejsi pameti, IO obvody atd),
neprekroci 6.
Pokud je to vice, je vyhodnejsi sahnout po mikroprocesoru (take kvuli tomu,
ze byly k dispozici dokonalejsi vyvojove prostredky).
Ale od te doby uplynulo hodne let, tak se kriteria urcite zmenila.