MCU + DSP

MK info
Středa Březen 17 14:36:15 CET 2004

> Mel bych tady jeden ks TMS320C6416 co uz nepotrebuju.
> Kdyz ho ode mne koupite, garantuji Vam, ze se Vam bude
> vsechno ostatni zdat uplne zadarmo a to jeste pujdu
> pod jeho cenu, kdyz uz ho ted zrovna nepouziju.

Skuste se podivak TI, nektere DSP je mozne ziskat jako vzorky. Pokud ma
nekdo zajem, tak se mi tu povaluji TMS320F240QPQA, klidne je prenecham :-))
Vlastne ne, nabidnu je pristi tyden ucastnikum PQ testu na www.mcu.cz :-))

Ono zacinat rovnou s DSP asi nebude to prave orechove. Zacnete pomalu po
malych kruccich. Pokud Vam zacne chodit nejaka jednoducha aplikace, tak
ziskate uzasny pocit z vytvoru vlastnich rukou a hlavy. Pokud zacnete necim
prilis slozitym, tak s nejvetsi pravdepodobnosti skoncite znechucen z
nezdaru :-)) Tim Vas samozrejme nechci podcenovat.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz