Konektor na Orinoco

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:36:14 CET 2004

Hello Libor,

sobota, 3. srpna 2002, you wrote:

LK> Ten je primo na CD k PCMCIA Orinoco a urcite bude i na WWW. Kdyztak original
LK> CD mam,ale jak je to velike to nevim...

NA WWW se podivam v pondeli. Bohuzel k te karte nemam ani ovladace.
Bezelo to asi 3 roky na linuxu, a mezitim se od toho vsechno nekam
zabordelilo. Ovladace pro W98 mi nekdo posilal tady z konference,
protoze jsem nevedel, ze se mezitim VaweLan prejmenoval na Orinoko.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic