Problemy s PCB

auro auro
Středa Březen 17 14:36:13 CET 2004

je?te se pou??val kuprexkart, kde z?kladem byla l?tka tkanina. do bylo ale do
doby v?t?zn? ??jnov? listopadov? revol?ce sametov?.
pak jsme se zdravili u? ne ?est pr?ci ale hajl eu. Na pertinax zapome?, ne? to
n?kdo pochop? jako podporu komunist?. Vymysli n?jak? "zzz?padn? modern?" n?zev a
bude? king - t?eba paperschiteyellou (zkrtatka PCY)

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz p??e: