Datasheet SED157

Sahánek Vlastimil vlastimil.sahanek
Středa Březen 17 14:36:12 CET 2004

Zdravim.

Kdyz pouziju transil jako ochranu napajeni do auta,
jakou hodnotu mam pouzit pro 12V a pro 24V ?
Jde mi o to, ze takovy transil ma samozrejmne pri
narustajicim proudu i narustajici napeti na sobe
a tedy ta hodnota mi neni uplne jasna, tedy jakou
hodnotu potrebuji pro ochranu na jake napeti a take
jak dimenzovany (W).

Nedokazu si totiz moc predstavit, jak tady nekdo psal
o svinciku na palubnim napajeni v novych autech co bych
tam mel cekat - tedy co bude muset ten transil "prezvyknout"
pri spickach toho co tam nema co delat. Docela mne nektere
zpravy v konfere vystrasily a nez jsem je cetl, byl jsem
puvodne docela klidny :))).

Takze si tak rikam, ze pridat transil by mi dodalo zpet
meho krasneho klidu a spokojenosti bez velke namahy :).

--
Jiri Bezstarosti