benzinovy generator elektriny

Vymetal Tomas vymetalt
Středa Březen 17 14:36:12 CET 2004


V pr?delce nem? cenu ?e?it. U t?ch siln?j??ch pr?tr?? se stane to, ?e prost?
voda nate?e a zse odte?e. V?e je ji? zabezpe?eno tak, ?e se ani elektronice
ani ni?emu jin?mu nic nestane. Co se t??e p??toku, tak p?vodn? (kdy? se to
stalo podruh?), vycpal se kan?l molitanem, pak vrstvou polystyrenu, na zem
pak m?kkou gumu, d?ev?nou desku a zap?elo se to tr?mkem o strop. Tlak
rozerval celou podlahu (vapadalo to, jako by pod betonem bouchal gran?t) a
museli jsme d?lat v?e od nuly v?etn? tepeln? izolace. Co se t??e n?vrhu
ventilku, tak jde o v??n? dobr? n?pad. Pokus?m se zjistit, jak to tam
vypad?, ?e bych jej pou?il. D?ky za radu.

T.p.V.

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, August 02, 2002 2:10 PM
Subject: Re: benzinovy generator elektriny


> On Fri, 2 Aug 2002, Vymetal Tomas wrote:
>
> > sn?zen? sklep. Zat?m jsme probl?m vyresili tak, ze v pr?delne jsme o
dvacet
> > cm zv?sili dvere a udelali betonov? pr?h a vesker? elektrick? zar?zen?
jsou
> > na zvl?stn?ch betonov?ch konstrukc?ch. Kdyz vody zacne t?ct kan?lem
zpet,
> > pochyt? se tak kub?k mozn? dva vody, pak by se rozs?rila d?l po sklepe
(coz
> > se zat?m nastest? nestalo). Druh? kan?l je pred vjezdem do gar?ze, coz
je
> > docela probl?m. Zv?sen? pr?h se zde udelat logicky ned?, takze to
prozat?m
> > res?me vyroben?mi kolejnickami ve zdech vrat a do nich se vkl?daj?
dreven?
> > tr?mky, na kter?ch jsou nalepeny izolacn? gumy (na okna). Pri posledn?
>
> Taky jsme mivali podobny problem ale jen pri opravdu velkych prutrzich.
> Kanal pred garazi byl nastesti hluboky asi 0.5m od rostu k odtokove roure.
> Takze jsme doprostred sachty kanalu pribetonovali ramecek na nej se
> nasrouboval plech o rozmerech te sachty, plech ma uprostred diru asi 18cm
> a zespodu na ni navareny asi 1cm rantlik. Pod plechem pod dirou je zespodu
> pridelany kos z dratu a v nem je micuda asi 23cm s hladke gumy. Kdyz voda
> stoupa zvedne micudu a pritiskne ji na ten rantlik a neprotece nic,
kanalova
> sachta posbira to co tece z vjezdu. Je to spolehlive a bezudrbove.
>
> Kanalek v pradelne je maly, takze to tam nejde udelat, tak na nej mame
> sroubovaci dekl s gumovym tesnenim, ktery se zasroubuje v pripade
podezreni
> na prutr mracen.
>
> > nehode (asi mes?c zpet) to vypadalo hodne blbe, schoval jsem tedy auto a
> > sledoval pohromu. Voda se zacala hrnout v?ce enz norm?lne, na coz jsme
> > standartne pripraven?. nainstalovali jsme cerpadlo s t?m, ze vodu tah?me
> > pres cestu na pole. (Posledne to vypadalo, ze zacnou zemedelci pestovat
> > r?zi.) Po asi minute cerp?n? vsak vyhodila elektrika a my se mohli jen
d?vat
> > na to, jak voda stoup? k posledn?mu centimetru tr?mku, kdy konecne
prestalo
> > prset. Prem?sl?me o instalaci nejak?ho gener?torku, mozn? benzinu, mozn?
jen
> > aku. Co by se dalo instalnout aby to prezilo n?razove tak jednou za dva
> > mes?ce dve hodiny funkce (220V tus?m ze 2A) a predevs?m spolehlive, tak
aby
> > jsme v pr?pade potreby nemuseli chodit dovnitr.
>
> 220V 2A 2hodiny - to jedine generator nebo patricne silnou UPS + externi
> aku. Generator je drahy s automatickym startem jeste drazsi. UPS taky neni
> levna a kdyby se tam daly autobaterky, tak by musely byt min dve (kdovi
> jestli) a jak se tu uz jednou probiralo - UPS baterie nici, takze kazde
dva
> roky vymena. Ja bych to resil mechanicky, maximalne treba v te pradelne
> elektromechanicke zavirani - kdyz tam bude nekdo neco delat s vodou tak
> mackne cudlik, kanalek se otevre na X hodin a pak se sam zavre.
>
> > T.p.V.
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             psimek@jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>





Další informace o konferenci Hw-list