GSM - GPRS

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:36:10 CET 2004

Panove zdravim.

Mam tady takovy maly orisek s GSM modulem
a elektroniky se to jiste tyka, protoze
je pripojen k jednochipu :).

Potreboval bych behem GPRS spojeni (aniz
bych se uplne odpojil) provest nejake AT
prikazy na modulu a podle vsech informaci
by to nemel byt problem a GPRS by melo
alespon podle dostupnych informaci i umoznovat
v CLASS "B" dokonce i jine spojeni a pak
obnoveni GPRS. Jenze kdyz jen udelam prikaz +++ ,
dojde k tomu, ze modul vypise NO CARRIER a
pak uz se pomoci ATO neda vratit ke komunikaci
po GPRS a musim se komplet pripojit znovu
(cele navazani spojeni).

Nedela se to treba nejak jinak ?

Jde o modul Motorola G18, ale zkusenosti z jinych
by se take hodily, vetsinou je to vsude stejne
a casto cerpam i z materialu k jinym modulum,
kde je to casto i popsano detailneji.

Pokud jde o samotne GPRS (tedy komunikaci pres PPP
a IP) je mi myslim vsechno jasne - netreba vysvetlovat,
chodi mi to dobre :), jde mi jen o to, jak behem
spojeni udelat AT prikazy bez uplneho zruseni GPRS
pripojeni, tedy abych se nemusel pripojovat znovu.

Dekuji za jakekoli rady

--
Jiri Bezstarosti