Napajeni uC z autoelektriky - TRANSIL

jezek jezek456
Středa Březen 17 14:36:08 CET 2004

prosim o oponenturu mych predstav o ruseni (napajenim) v aute:

- nejake nizkoenergeticke spicky/soubory spicek cca 20 - 50 V, poch?zej?c?
od
  zapalov?n?, elm. ventilu a podobnych tridnich nepratel, nebo jeste neco?
- prinos transilu je v rychlosti, napeti tech 18-20, "vykonova" trida
(600/1500W)
  by snad nemusela hrat takovou roli
- pomuze smycka na toroidu v privodu napajeni?
   - jaky je vztah pocet zavitu/proud?

diky
jez

btw:
transil je prima, mucili jsme ZD a Tr - Ty vydrzi daleko vic,
take me zaujalo ze pri "prurazu" je u transilu zarucovano, ze se neprepali
(a tudiz dojde k prepaleni pojistky)