Krystalovy filtr

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:36:06 CET 2004

To je vazne prevodnik + dalsi zpracovani signalu v DSP lepsi nez u analogove
MF? Vdyt dynamicky rozsah zpracovavanych signalu byva i pres 100 dB! To bych
ocekaval lepsi vysledky od tech krystalovych filtru.
Andel

Kdyz pouzijete tzv. soft radio na DSP (tedy do DSP leze MF a ven audio),
tak budete mit moznost dosahnout lepsi parametry (podle vykonu DSP). Jinak
s lepsimi parametry ani dnes nepocitejte.

Zdravi JL.

Odes?latel: Tom?? Svoboda <tsvoboda@grapo.cz>
Kdysi jsem rozestavel kr?tkovlnny prijimac a doma se mi vali 8-mi
krystalovy
filtr 9MHz i s krystaly pro bocni pasma.
Ma cenu s tim neco stavet nebo uz je to parametry nekde vzadu a jednodussi
je koupit cele radio ??.