data cez seriovy port

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 14:36:02 CET 2004

Dobry den,

prosim o radu, neviem si pomoct. Skusam posielat z PC nejake data na
seriovy port aby som si otestoval zapojenie s MAX232. Pouzivam klasicky
term95.exe z NC. Samozrejme to mam v DOS-e, ten COM port je volny.
Pozeram osciloscopom priamo na tom porte ale nic nevidim, nic mi z toho
nelezie. Skusal som rozne nastavovania ale uz mi dochadzaju napady. Ani
na obrazovke nemam ziadnu odozvu (ECHO je off). Ako dostat nejake data
na seriovy port bez toho, aby som potreboval na druhej strane dalsie
PC/zariadenie na nadviazanie komuniakcie? Preferujem DOS.

Dakujem.

PK.