Dva chemicke OT dotazy

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:35:57 CET 2004

Silikagel se da koupit u dodavatelu chemikalii a lab. potreb, ja ho
kupoval u www.merck.cz ale to je vzhledem k cene takova posledni
instance (podobne jako IBM kdyz chcete koupit pocitac). Susi dobre a
regeneruje se v troube, teplota a cas jsou uvedeny na obalu, pripadne
muzu zajit do sklepa a podivat se.

Ales Prochaska