Re: SMS brána

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:35:56 CET 2004

Dobry den

tak se mi podarilo znicit zdroj (shorel jak papir, cca 200W na regulacnim
transistoru jsem proste neuchladil), protoze byl staven s MAA723 a vyhorely v
podstate vsechny polovodice, tak se mi nechce opravovat.
Trafo, kondezator a usmernovac jsem uz dal do poradku.

Ptam se:
nevi nekdo o nejlepe stavebnici zdroje (regulatoru), ktery bude umet vstup cca
30V, vystupni cca 2-25V, nastavitelna proudova pojistka priblizne od 0 - 5A ?

Nejak se mi nechce delat plosnak a stavebnice by byla nejlepsi.

Diky
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo@melzer.cz
"?ern? d?ry jsou tam, kde B?h d?lil nulou"
	-- Steven Wright one Liners