rozhrani floppy v notebooku

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:35:54 CET 2004

Mam stary notebook s externi disketovou mechanikou. Ta je
vestavena v krabicce a pripojuje se kabelem se zvlastnim
konektorem. Rikam si, ze kdyz mi casem odejde mechanika, nebudu
vedet jak ji nahradit - a tak se ptam, nemate nekdo poneti,
jestli existuje nejaky standard u notebooku? Uvnitr "te krabicky"
je vlastni mechanika, ktera je velmi tenka (asi tak polovicni nez
klasicka) a ma jen jeden konektor 26-pinovy, ve kterem jsou jak
datove tak napajeci vodice. Jde mi o to mit moznost pripadne
udelat redukci abych mohl pripojit k notebooku obycejnou
disketovou mechaniku. Cimz bych nahradil tu puvodni, pokud se mi
rozbije. (Vzhledem k tomu, ze je uz asi deset let stara, tak na
to ma narok).

Diky moc predem. P.K.

Centrum pro milovn?ky pen?z http://finance.centrum.cz