bylo: Re: Dotaz, nyni Linux vs. Windows/DOS

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:35:52 CET 2004

Sice se asi vzdalujeme od tematu, ale:
Ja mam notebook 386SX/20MHz s 4MB RAM a 80 MB hard diskem.
Vejdou se tam Windows 3.11 + IE 3.02 + Pegasus mail klient (+
Word 6 a Excel 5). Funguje to jako psaci stroj, pripojim se na
internet pres GSM (Siemens C35i s vestavenym HW modemem), da se
tam slusne pouzivat i ten Word a Excel. Ani me nenapadlo tam
davat Linux. Uz jsem ho parkrat zkousel a musim rict, ze me
zklamal. Windows (+DOS) mi vyhovujou, umim v tom, muzu prenaset
data pres paralelni port a hrat jednoduchy hry v DOSu.
A ted zrovna tady za mnou na stole stoji pocitac, na kterym jsou
nainstalovany taky Windows 3.11 a pouzivame to jako tiskovy
server. (486DX4/100, 4MB RAM, 40MB HDD).

Kdyz nekdo rekne Windows, tak to neznamena hned jeden gigabajt s
Win Me nebo XP nebo cojavim. Stejne tak i Linux se muze
instalovat ze tri CDcek...
Ale i Windows se postupne vyvijely a muze se vam podarit
nainstalovat je pod 10 MB nebo treba pod pet...

On totiz neni kazdy programator aby si instaloval Linux levou
zadni a jeste ho pouzival. Jsou taky ne-programatori, ktery zase
levou zadni zvladaj instalovat Windows (a optimalizovat si je
podle svych potreb...). Je to jen muj nazor, ale ja mam radsi
Windows.

P.K.

Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.WebFast.cz - prost? najde ...