SILNE OT: RE: bylo: Re: Dotaz, nyni Linux vs. Windows/DOS

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:35:51 CET 2004

>Vazeny pane, prominte, ale neodpustim si jistou narazku: nevim jak je to ve
>vasi firme se sofware, ale pokud je mi znamo, tak ani jeden z produktu ktere

Nejsem zastance Linuxu a neumim ho. Ale jsem pripojen pres UPC(TV rozvod)  a firewall/router/NAT byla nutnost. Pouzil jsem starou 486/66, 12MB RAM, 2xEthernet, FDD a nainstaloval GnatBox - jednodisketova instalace Linuxu jako firewall, etc

Pri absolutni neznalosti Linuxu to byla prace na cca 1..2 hodiny vcetne poskladani masinky a od te doby(cca pred 9 mesici) jsem na to nehrab. Co jeste vice dodat ???

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz