Senzor naklonu

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:35:48 CET 2004

O, nikoli. Krokovy motor, na hrideli mimo osu umisteno zavazi, no a snima
se pocet impulsu.

Zdravi JL.

----------
Odesílatel: Vymětal Tomáš <vymetalt@snt.cz>
Takže by mělo jít o analogové měření ??? tzn. s určitým rozlišením ??? Při
návrhu mě tato možnost nenapadla.Spíš jsem to jen plácnul, bo se mi ve
sklepě válí asi dvacítka rtuťových skleněných "přepínačů" ;)
Pokud by mělo jít o maximalistické řešení, dalo by se to řešit nějakým
způsobem pomocí jednočipu a snímače hmotnosti. Na ten by se postavila,
resp.
přitavila nějaká věc a pomocí nějakých tabulek by se pak převáděla hmotnost
na úhel. Nejlevnější snímače by se daly sehnat za cca tisícovku, s tím, že
mají přesnost asi 100 dílků.

Daląí informace o konferenci Hw-list