Tlumivky SFT52501.

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:35:47 CET 2004

> Tak napr. Vishay ma dodaci lhutu na odpory cca 32 tydnu
> mnozstvi na urovni 30k etc.

To je extrem nebo normalni stav ?

Nekde mam v e-mailech nabidku pro opravdu
velika mnozstvi kondenzatoru a tak bych si myslel,
ze kdyz mi je nekdo takto nabizi, aniz bych po nem
neco nekdy chtel, asi ma problemy s jejich prodejem,
tedy nabizi je kazdemu, kdo se jen trochu zda "pres
elektroniku" a dodavka je mozna rychle - myslim ze slo
primo o vyrobce, musel bych to dohledat. Tedy asi
to nebude vsude stejne, alespon mam ten dojem.

32tydnu je totiz pro mne "vecnost", se kterou se neda
realne pracovat, kdyz jde o dodavku soucastek.
Jak pak je mozne, ze jsou firmy schopny uvadet nove
vyrobky, zvlaste jako PC komponenty, po zacatku vyroby
novych chipu radove v mesicich ? To maji tak obri
zasoby vseho, kdyz jeste ani nevedi co tam nakonec
vsechno bude ? Nebo to dopredu vedi a zasobi se
a co je nakonec jinak se vyhodi :))).

Pokud je tedy stav 32 tydnu normalni, je jeste vetsi
nutnost, aby obchodnici drzeli solidni sklady, protoze
jinak budeme vsichni vsechno delat "napresrok" a
nebo jeste lepe "vyhledove".

Moc tomu nerozumim, zustanu u "Ohmova zakona"
a business necham lidem co ho umi :).

--
Jiri Bezstarosti