Emulator PCckove klavesnice

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:35:43 CET 2004

  Zdravim!

 My takuto klavesnicu pouzivame v nasom zariadeni (dokonca 2
rozne verzie: jedna takmer plna: pozri
http://www.appliedp.sk/en/isomet.htm
a druha trosku mensia: http://www.appliedp.sk/en/powan.htm )
 Software je v AT89C2051 - pisal ho kolega. Je tusim aj
konfigurovatelny ako je zapojena ta matica tlacitok a ktore tlacitka
su ktore (aky kod sa vysle).
 Pouzivame to iba v nasich pristrojoch - nepredavame to
samostatne.
 Ale kolega sa dost potrapil s tym softom - hlavne nejake
nedokumentovane "features" klavesnice (niekedy to chodilo iba pod
DOS-om , Windows to nebrali, obcas sa to seklo a uz sa nechceli
prijat spravne scan kody a pod.).

  S pozdravom
                                Igor

-------------------------