Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:35:43 CET 2004

Ronja to nemoduluje - zere primo AUI (coz je stejne
jako na TP ale bez linkovych integritnich pulzu).
Chtel jsem zkusit neco podobneho ale zuzit sirku
pasma na 0.5Mbit a fazove to namodulovat na 5MHz.
Zmensenim sirky pasma zmensim i sum cca 5ti nasobne
a modulaci se zlepsi i rejection rusivych signalu.
S jednim GAL za 100kc + 1 MCU se udela HDLC framing
a mame slusny pojitko.
Jen se mi do toho nechce pokud by to v desti melo jit
cele do hajzlu.
Pak bych radeji 64kbit na 27MHz - na tech 8km co chci
a povolenymi 10mW ERP je to cca 1nW na prijimaci coz je
cca 500uV na 300ohm antene jestli se nemylim. Vstupni
zesilovace by mohli mit sum max 10nV/sqrt(hz) coz dela
4uV na BW 160kHz. No ted si jeste vzpomenout na Shannonovu
vetu a zjistit kapacitu kanalu pro toto SNR ...