Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:35:42 CET 2004

Verim. :) O vysilani vim neco teoreticky ale prakticky
prdlajs. Myslel jsem ze kdyz modem na tel. lince udela 33k
na 3khz pasmu ze to pujde i u radia - ale asi je mnohem
horsi SNR nez u te tel. linky ze :(
Tech 27MHz - jsem ani nevedel ze na tom jede CB - kdyz mi
bylo 12 tak jsem si stavel ovladani na lod s 27.123 MHz
(myslim) kryslalem tak jsem myslel ze bych si to postavil
znova a pridal I/Q modulator a smerovou antenu. No a myslel
jsem ze to nikoho nebude rusit ... To jsou obcas takovy
"hura" napady. Asi si postavim Ronju - akorat ze nemam primou
viditelnost - doufal jsem ze 27MHz by "proslo" lesem a
kusem kopce co mi tam prekazi :)
Ale tech 250km na 8mW me fascinuje, co tam bylo za antenu ?

devik