Info o USB - pochybnost o funkcnosti USB 2.0 PCI karty

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:35:37 CET 2004

>To sice Milane ano :), ale specifikace 2.0 (str. 47) stanovuje opravdu mezni
>tok dat 192 Mbps (high speed isochronous, pro jedinecne zarizeni). A to je
>to same v blede modrem. Docela rad bych videl skutecne namerena data na
>radici v chipsetu vs. radici na PCI 33 MHz a 32 b karte. Nejak se mi to
>stale nezda.

Takze ciste teoreticky (pomineme framing, protokol, kontroly, etc) 192Mb/s -> 24MB/s(B=8b)-> 6MDW/s(DW=32b)
Kde je problem?? Rekneme, ze nebude mozne vse zarovnat na 32b a pripocitejme 100% i tak to je hluboko pod hranici propustnosti PCI.

Tohle je bohapusta teorie, ale staci se podivat na DS 32b USBhost-u, pripadne 32b USBdev. Zapomen na specifikace, to je teorie, praxe je vetsinou ponekud jinde :-((

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz