Cinovaci lazen na PCB

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:35:36 CET 2004

> GM funguje, ale je potreba objednat v Brne ci Ostrave.
> Otazka tedy je, zda se neco s ph=1 muze posilat postou ?
> Mam jednu flasku, ale nerad bych se ji zbavil. Pokud
> jde o jednu desku, prijdte a pocinujeme a treba stihnem
> i dat kafe.

Vavra ? :)))))

Pokud to dobre zabali a splni dale uvedene, potom ano. Pokud je to oznaceno
jako nebezpecna latka (drive ziravina, dnes corrosive - jak se to vsechno
meni ... :))) ), potom ne.

> Ja bych v nouzi ukecaval Simona, dyk von to jen sleje
> dohromady. Neverim ze by neco do toho nemel - to je asi
> jako bych ja doma nenasel neco, cim se da pajet :).

Kdyz bude pan kolega Ladman potrebovat, at mi da vedet mailem, pripravim mu
litr lazne a muze se pro ni ve stredu pristi tyden u nas na fakulte (v
Lazarske v Praze) zastavit.
Naklady jsou v podstate 0, takze proc ne, treba mi to panbuh vrati na detech
:))

> BTW, to cinovani zrovna moc nevoni a kdyz to delam a musim
> to prelivat, mam ruce v uctive vzdalenosti od sebe a podle
> toho jak to samo v misce ubyva, to asi do vzduchu "poskytuje"
> hezke veci. Jeste ze to dodnes poradne nechapu, treba bych
> mel jeste vetsi strach.
> Jiri Bezstarosti

No, ono ani pajeni Jirko moc nevoni, zejmena kdyz jsem dlouho v kalafunou
zadymane mistnosti, tak me boli hlava :( ... a to treba z chemikalii nemivam
Hezky den, Simon Cihelnik