A/D - PC

Vymetal Tomas vymetalt
Středa Březen 17 14:35:31 CET 2004

Rozd?l mezi jednotliv?mi lahvemi stejn?ho samozrejme budou, nerekl bych, ze
nejak z?sadne v?razn?. Co se t?ce 12bit prevodn?ku, tak ten samozrjme bohate
stac?, kazd?! zobrazovac? jednotka vsak pracuje s desetin?sobnou presnost?.
Ta nezobrazovan? presnost je vcelku minim?ln?, avsak pro servisn? ?cely a i
kvuli t? stabilite se hod?. onen desetin?sobek zde budou dals? 4 bity, tedy
16 n?sobek.  Podoknout mus?m, ze se kazdop?dne nebude v?zit v rozsahu
priblizne 0 - max, ale napr. 0-2kg, s peti nebo desetikilov?m sn?macem,
takze na danou c?st mus? b?t dostatecn? presnost.

T.p.V.

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, August 29, 2002 7:27 PM
Subject: Re: A/D - PC

jen

> Vemte v uvahu, ze kazdy tenzometr ma jistou nelinearitu, hysterezi a
teplotni zavislost. 16 bitovy prevod je dle meho odhadu zbytecny, s 12 bity
pravdepodobne vystacite a jeste bude rezerva. Neni prece nutne zjistovat
objem s presnosti na 1ml. Take referencni napeti prevodniku by melo byt
odvozeno od budiciho napeti tenzometru (nebo budit ze stabilniho zdroje).

> Jestli nebudete mit zvazenou konkretni lahev, obaval bych se znacneho
rozptylu hmotnosti jednotlivych lahvi tehoz druhu.